D.U.K
  • Norint tapti Uniclub klientu ir naudotis visomis teikiamomis lošimų paslaugomis, Jums reikia susikurti paskyrą Uniclub lošimų portale.
  • Paskyros meniu juostoje paspauskite mygtuką REGISTRUOTIS.
  • Pateikdami TIKSLIUS savo asmeninius duomenis užpildykite specialią registracijos formą.
  • Patvirtinus registraciją savo nurodytame el. pašte, mūsų sistema Jus nukreips į paskyros aktyvavimo langą, reikės pasirinkti patogiausią identifikacijos būdą – automatinę dokumentų atpažinimo platformą „iDenfy“, „Skype“ arba „Video skambutį“.
  • Su savimi turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – pasą, asmens tapatybės kortelę arba leidimą gyventi šalyje.
  • Registruotis Uniclub lošimų portale gali asmenys, ne jaunesni, nei 18 metų amžiaus.
  • Maloniai prašome kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių renkantis pagalbą gyvai, skambinant telefonu +37064961111 arba el. paštu pagalba@uniclub.lt, jei registracijos metu Jums kyla klausimų ar problemų.
  • Pateikiame patogius, greitus ir saugius lošimų sąskaitos papildymo būdus, plačiau su jais galite susipažinti skiltyje „Mokėjmai“.
  • Norėdami papildyti lošimų sąskaitą, turite būti registruotas vartotojas.
  • Papildyti savo Uniclub lošimų sąskaitą galite paspaudę mygtuką Pildyk paskyros meniu juostoje; Ten galėsite pasirinkti mokėjimo būdą bei sumą, kurią norite pervesti į savo lošimų sąskaitą.
  • Minimali papildymo suma – 2 eurai.
  • Įmokos gali būti atliekamos tik iš asmeninių finansinių šaltinių (banko sąskaitos, mokėjimo kortelės ar elektroninės piniginės) ir tik į asmeninę Uniclub lošimų sąskaitą. Jei įmoka atlikta iš trečiosios šalies, pinigai bus grąžinti atgal siuntėjui, atskaičius banko mokesčius. Uniclub pasilieka teisę uždaryti lošėjo lošimų sąskaitą, jeigu bus pasikartojančių trečiųjų šalių įmokų atvejų. Taip pat norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad atliekant apmokėjimą per Paysera (EVP International), mokėjimo metu turite nurodyti tikslius duomenis – tokius, kokius Jums suformavo Uniclub puslapyje. Mokėjimas automatiškai nebus užskaitytas dėl duomenų nesutapimo, jei mokėjimo metu pakeisite įmokos sumą ar mokėjimo paskirtį. Tokiu atveju įmoka bus tvirtinama rankiniu būdu, o tai užtrunka ilgiau nei įprastai.
  • Jeigu 15 minučių eigoje, po atliktos įmokos, Jūsų balansas nepasipildė, prašome atsiųsti pavedimo kopiją klientų aptarnavimo skyriui gyvame pokalbyje arba el. paštu: pagalba@uniclub.lt
  • Savo lošėjo lošimų sąskaitoje turimą balansą ar jo dalį galite pervesti labai nesudėtingai: – puslapio viršutinėje dalyje paspauskite ant savo paskyros; – pasirinkite „Atlikti išmokėjimą“; – pasirinkite išgryninimo būdą (savo mokėjimo sąskaitą), įveskite išmokėjimo sumą ir paspauskite „Atlikti išmoką“.
  • Minimali išmokėjimo suma – 10 eurų.
  • Norime atkreipti Jūsų dėmesį, jog apie bet kokią 1000 € ir didesnę kliento atliktą išmoką, pranešame valstybės institucijoms teisės aktų nustatyta tvarka.
  • Jei vis dėlto persigalvotumėte, galite savo lošimų sąskaitoje pasirinkę „Įvykių istorija“ skiltį „Laukiantys patvirtinimo“ atšaukti išmokėjimo prašymą, ir rezervuota suma grįš į lošimų sąskaitos balansą.
  • Primename, jog laimėjimus galite gauti tik tuo atveju, jei esate bent kartą pildę savo Uniclub lošimų sąskaitą iš savo asmeninės banko sąskaitos arba Paysera Wallet. Laimėjimai gali būti išmokami tik į tą pačią mokėjimo sąskaitą, iš kurios buvo atliktas lošimų sąskaitos papildymas.
  • Esant dideliam laimėjimų išmokėjimų užklausų srautui, pervedimas gali užtrukti iki 5 darbo dienų, nes visi pavedimai daromi rankiniu būdu. Taip pat Jūs galite būti paprašytas patvirtinti išmoką ir pateikti papildomus dokumentus: asmens tapatybę patvirtinančio dokumento nuotrauką, gyvenamosios vietos bei įmokos patvirtinimus. Pavyzdžiui, jei Jūsų įkelto asmens dokumento galiojimo laikas baigėsi, norint patvirtinti išmoką, reikės atlikti pakartotinę identifikaciją. Tokiu atveju su Jumis susisieksime elektroniniu paštu.
  • Jei kiltų problemų su operacijų atlikimu, galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.
  • Užsakymas išmokėti pinigus įvykdomas per 1 – 5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
  • Jei įmoka atlikta ne iš mokėjimo sąskaitos, nurodytos registruojantis, įplaukos bus laikinai sustabdytos, kadangi priimame tik balanso papildymą, kai mokėtojas ir „Uniclub“ klientas – tas pats asmuo.
  • Kai duomenys nesutampa, pinigai grąžinami į mokėtojo sąskaitą.
  • Paskyros meniu juostoje paspauskite ,,Pamiršai slaptažodį?“ arba kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.
  • Jei pakeitėte pavardę, vardą, gyvenamosios vietos adresą , susisiekite su „Uniclub” klientų aptarnavimo skyriumi pagalba@uniclub.lt.
  • Slaptažodį ir telefono numerį galite pakeisti patys prisijungę prie savo paskyros ir paspaudę ,,Mano paskyra“. Nepamirškite išsaugoti naujos informacijos.
  • Pasirinkę norimą sporto šaką arba lygą išsirinkite įvykį ir paspauskite ant pageidaujamos baigties.
  • Pasirinkimai atsiras lažybų kortelėje, tuomet galėsite įvesti norimą statymo sumą ir spausti mygtuką „Atlikti statymą“.
  • Paprastas statymas – tai statymas, kuomet lošėjas atlieka statymą tik už vieno lažybų įvykio baigtį. Laimėjimas nustatomas padauginus lošėjo atlikto statymo sumą iš nustatyto lažybų koeficiento ir priklauso tik nuo tos lažybų įvykio baigties spėjimo.
  • Kombinuotas statymas – tai statymas su dviem ar daugiau lažybų įvykių. Laimėjimas už kombinuotą statymą išmokamas tik tada, jei atspėjamos visos lažybų įvykių, už kuriuos buvo atliktas statymas, baigtys.
  • Sisteminis statymas – tai pasirinktų trijų ir daugiau įvykių baigčių kombinacijos. Lošėjas pasirenka, kiek įvykių baigčių turi būti atspėta iš sukurtos sistemos.
  • Jeigu pasibaigus lažybų įvykiui statymo rezultatai dar nėra suvesti, prašome atsiųsti lažybų kortelės numerį klientų aptarnavimo skyriui gyvame pokalbyje arba el. pašto adresu: pagalba@uniclub.lt.
  • Paprastai statymą priimame 5-10 sekundžių bėgyje. Retais atvejais, statymo gyvai priėmimas gali užtrukti dėl prastesnio, lošėjo naudojamo, interneto ryšio arba tais atvejais, kai koeficientai yra keičiami.
  • Kiekvienas įvykis turi maksimalią leistiną statymo sumą. Tai yra visiškai normalu. Priklausomai nuo čempionato, lygos ar varžybų, ši suma gali būti skirtinga.
  • Lažybų baigtys apskaičiuojamos tuomet, kai oficialiai paskelbiami įvykių rezultatai. Įprastai jie suvedami iškart pasibaigus įvykiui. Ypatingais atvejais, lažybų baigties apskaičiavimas gali užtrukti ir ilgiau. Visi šie atvejai yra numatomi mūsų reglamente.
  • Kartais problema gali būti laikina, tai priklauso nuo įvairių veiksnių tokių kaip Jūsų įrenginys, jo operacinė sistema, interneto ryšys ir pan. Pirmiausiai siūlome perkrauti puslapį bei išvalyti naršymo istoriją ir slapukus. Taip pat patikrinkite interneto ryšį savo įrenginyje.
  • Jei trikdžiai išliko, kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo skyrių bei iškart atlikite ekrano nuotrauką su matomu klaidos pranešimu žaidime ir atsiųskite ją mums el. paštu pagalba@uniclub.lt.
  • Uniclub itin daug dėmesio skiria klientų duomenų apsaugai, todėl lošėjo paskyros duomenys yra tikrai saugūs. Daugiau apie tai galite sužinoti skyriuje „Privatumo politika“.
  • Politikoje dalyvaujantis fizinis asmuo tai asmuo, kuriam yra arba buvo patikėtos svarbios viešosios pareigos viešajame sektoriuje Lietuvos Respublikoje, Europos Sąjungoje, tarptautinėse ar užsienio valstybių institucijose, ir jo artimieji šeimos nariai (sutuoktinis, asmuo, su kuriuo registruota partnerystė, tėvai, broliai, seserys, vaikai ir vaikų sutuoktiniai, vaikų sugyventiniai) arba artimi pagalbininkai, kurie su Politikoje dalyvaujančiu fiziniu asmeniu, einančiu ar ėjusiu Svarbias viešąsias pareigas, yra to paties juridinio asmens ar juridinio asmens statuso neturinčios organizacijos dalyviai arba palaiko kitus dalykinius santykius.
  • Asmuo, kuris dalyvauja rinkimuose kaip balsuotojas/rinkėjas, o ne kandidatas į pareigas viešojo sektoriaus institucijoje – nėra laikomas politikoje dalyvaujančiu fiziniu asmeniu.